Державна податкова служба України
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

У І кварталі 2020 року до ДПС надійшло майже 3 тис. звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації

, опубліковано 09 квітня 2020 о 11:24

Незважаючи на карантинні заходи, ДПС продовжує здійснювати свої повноваження, визначенні чинним законодавством України.

Зокрема, в умовах карантину ДПС забезпечує права платників та громадян на подання звернень та запитів на отримання публічної інформації, які надходять до ДПС засобами електронної пошти та засобами поштового зв’язку.

У січні 2020 року до ДПС надійшло 0,9 тис. звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації, у березні поточного року їх кількість вже склала 1,1 тис. Загалом протягом січня – березня 2020 року зареєстровано 2,9 тис. звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації.

Також здійснюється оновлення наборів даних у формі відкритих даних, розпорядником яких є ДПС, на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних (data.gov.ua) та на офіційному вебпорталі ДПС (tax.gov.ua).

Нагадуємо, що звернення громадян подаються на електронну скриньку zvernennya_dps@tax.gov.ua із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, місця проживання (реєстрації), суті порушеного питання, дати та особистого підпису, у вигляді сканкопії або фотокопії.

Запити на отримання публічної інформації надсилаються на електронну скриньку publicinfo_dps@tax.gov.ua.

Юридичні та самозайняті особи подають звернення на електронну скриньку post@tax.gov.ua.

Відеоурок з роз’ясненням як направляти в ДПС листи та звернення за допомогою Електронного кабінету можна переглянути на ютуб-каналі ДПС https://youtu.be/wsGYmcOYScA.

 

Водночас звертаємо увагу, що звернення громадян та запити на отримання публічної інформації з питань державної митної політики необхідно надсилати до Державної митної служби України, а з питань, які належать до компетенції Державної фіскальної служби, до ДФС.