Громадяни можуть викласти усні звернення до ДПС відповідно до Закону України «Про звернення громадян» засобами телефонного зв’язку - через Контакт-центр ДПС за телефоном: 0800 501 007, послідовно натиснувши на інтерактивному голосовому автовідповідачі кнопки «5» та «2».
Електронні звернення від громадян приймаються у ДПС на електронну адресу
! у вигляді сканкопії чи фотокопії письмового звернення з підписом* заявника із зазначенням дати та місця проживання або підписане кваліфікованим електронним підписом.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто заявнику з відповідним роз’ясненням не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
* Відповідно до визначення, наведеного у Великому тлумачному словнику сучасної української мови, підпис – це «прізвище або ініціали, написані власноручно під текстом, малюнком, картиною і т. ін., як свідчення авторства або потвердження чого-небудь» (7-е видання: Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов. на CD)/Уклад. і голов. Ред. В.Т. Бусел – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009 – 1736 с.: іл. – ISBN 966-569-013-2).Також, згідно з Юридичною енциклопедією підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у документі й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується.» (Юридична енциклопедія; В 6 т./ Редкол.: Ю70 Ю.С. Шемшученко (голова редкол.) та ін. – К.: «Укр. енцикл.», 1998. ISBN 966-7492-00-1).
Контактний телефон для інформування громадян щодо реєстрації звернень, поданих до ДПС: +38 (044) 279 79 78.