Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про повторне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2016 року № 795 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 25 серпня 1998 р. № 1340 і від 19 листопада 2012 р. № 1104»

опубліковано 15 грудня 2017 о 16:30

1. Вид та назва регуляторного акта, відстеження результативності якого здійснюється

Постанова Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2016 року № 795 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 25 серпня 1998 р. № 1340 і від 19 листопада 2012 р. № 1104» (далі – постанова).

 

2. Назва виконавця заходів з повторного відстеження результативності регуляторного акта

Державна фіскальна служба України.

 

3. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття постанови є:

приведення нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України у відповідність до вимог Закону України № 1638-VII і постанов Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 160 «Про утворення Державної фіскальної служби», від 21 травня 2014 року № 236 «Про Державну фіскальну службу України»;

запобігання нелегальному виробництву тютюнових виробів, розповсюдженню контрабандних і фальсифікованих тютюнових виробів;

посилення контролю за обладнанням для промислового виробництва сигарет та цигарок.

 

4. Строк виконання заходів із повторного відстеження результативності регуляторного акта

З 09.11.2016 по 09.11.2017.

 

5. Тип відстеження (базове, повторне або періодичне)

Повторне.

 

6. Методи одержання результатів відстеження

Відстеження результативності регуляторного акта здійснено на основі статистичних даних.

 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

Для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники:

кількість вилучених із незаконного обігу тютюнових виробів;

кількість випадків незаконного переміщення тютюнових виробів;

кількість обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, які внесені до Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок.

Проект регуляторного акта було оприлюднено на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України. За період відстеження на адресу ДФС одним суб’єктом були надані зауваження та пропозиції до проекту постанови, які були враховані в остаточній редакції постанови.

 

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

У 2016 році за результатами вжитих заходів працівниками податкової міліції з незаконного обігу вилучено 8,2 млн. пачок тютюнових виробів та 79,6 тонни тютюну на загальну суму 155,8 млн. гривень.

У січні-листопаді 2017 року працівниками податкової міліції з незаконного обігу вилучено 10,7 млн. пачок тютюнових виробів та 179,4 тонни тютюну на загальну суму 267,1 млн. гривень.

Упродовж 2016 року митницями ДФС виявлено 2040 випадків незаконного переміщення тютюнових виробів, вилучено 38,7 млн. шт. сигарет.

За 10 місяців 2017 року митницями ДФС виявлено 1618 випадків незаконного переміщення тютюнових виробів, вилучено 28,6 млн. шт. сигарет.

Станом на 30.11.2017:

діюче обладнання до Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок (далі – ЄДР) внесене 17 підприємствами, зокрема:

1088 одиниць діючого обладнання, внесеного до ЄДР, з них:

65 одиниць обладнання, внесеного у 2016 році;

31 одиниця обладнання, внесеного з початку 2017 року.

 

9. Оцінка можливих результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Реалізація постанови надала можливість посилити боротьбу з нелегальним виробництвом та обігом тютюнових виробів та тютюнової сировини та розповсюдженням контрабандних та фальсифікованих тютюнових виробів, посилила контроль за обладнанням для промислового виробництва сигарет та цигарок.

За результатом повторного відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновок, що прийняття постанови дало змогу досягти поставлених цілей.

 

 

В.о. Голови Державної

фіскальної служби України                                                                 М.В. Продан