У січні – березні 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на понад 332,5 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб.
- 284,5 тис. звернень надійшло телефоном;
- 45,8 тис. звернень – у чатах месенджерів;
- 2,2 тис. звернень – електронною поштою.
Найчастіше платники питали про:
- податок на доходи фізичних осіб;
- військовий збір;
- єдиний внесок на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування;
- єдиний податок;
- порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій;
- стан обробки електронної звітності;
- запис до Центрів обслуговування платників.
Нагадаємо, що відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань. Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися нею можна у будь-який час.
У січні – березні 2025 року Базу знань переглянули майже 1,3 млн разів.
Вона постійно оновлюється: через зміни в законодавстві за три місяці 2025 року оновлено 485 відповідей і обмежено термін дії 499.
Як приєднатися до чатів ДПС?
- На вебпорталі ДПС у розділі «ЗІР»
- На сайті ЗІР або у його мобільній версії
Як звернутися до Контакт-центру ДПС?
Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні).
Електронна пошта: idd@tax.gov.ua.
Особистий кабінет: через електронний кабінет платника податків.
Режим роботи: понеділок – четвер, з 08:00 до 19:00;
пʼятниця, з 08:00 до 18:00.