Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про повторне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 року № 278 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 березня 2000 р. № 544»

опубліковано 03 квітня 2015 о 17:05

1. Вид та назва регуляторного акта

Постанова Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 року № 278 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 березня 2000 р. № 544» (далі – Постанова). 

2. Виконавець заходів з відстеження результативності регуляторного акта

Державна фіскальна служба України. 

3. Мета прийняття регуляторного акта

Метою розробки Постанови було приведення нормативно-правового акта у відповідність до:

положень Закону України від 16 жовтня 2012 року № 5463-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо діяльності Міністерства фінансів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, інших центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через відповідних міністрів», Указу Президента України від 24 грудня 2012 року № 726 «Про деякі заходи з оптимізації системи центральних органів виконавчої влади»,

митного законодавства процедури митного контролю та митного оформлення вантажів гуманітарної допомоги. 

4. Строк виконання заходів з відстеження

Січень-вересень 2014 року. 

5. Тип відстеження

Повторне відстеження. 

6. Метод одержання результатів відстеження результативності регуляторного акта

Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статистичних даних. 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність регуляторного акта, способи одержання даних

Ураховуючи мету прийняття регуляторного акта, для відстеження його результативності були визначені такі статистичні показники:

обсяги гуманітарної допомоги (вага, сума);

загальна сума умовно нарахованих платежів;

кількість одиниць легкового автотранспорту ввезених як гуманітарна допомога та сума умовно нарахованих платежів при їх митному оформленні;

кількість благодійних фондів та організацій, на адресу яких було оформлено гуманітарну допомогу;

кількість країн-донорів;

кількість скарг суб’єктів господарювання на дії митниць, пов’язані з виконанням положень Постанови. 

8. Кількісні та якісні показники результативності

 

Статистичні показники результативності регуляторного акта

Показник

Вага

Сума

Кількість

Обсяги гуманітарної допомоги

14,9 тис. тонн

56,9 млн. дол. CША

Легковий автотранспорт, ввезений як гуманітарна допомога

286 од.

Загальна сума умовно нарахованих платежів

167,4 млн. грн.

у т.ч. за легковий автотранспорт

26,8 млн. грн.

Благодійні фонди та організації, на адресу яких було оформлено гуманітарну допомогу

370

Країни-донори

46

Скарги суб’єктів господарювання на дії митниць

0

 

8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Зміни, внесені Постановою, значно спростили порядки пропуску через митний кордон України та митного оформлення гуманітарної допомоги, що надходить на адресу благодійних фондів і організацій, зокрема:

пропуск через митний кордон України вантажів (товарів) гуманітарної допомоги без обов’язкового попереднього декларування та без забезпечення сплати митних платежів, передбаченого розділом Х Митного кодексу України;

здійснення митного оформлення гуманітарної допомоги зі звільненням від оподаткування, за наявності відповідного рішення спеціально уповноваженого державного органу з питань гуманітарної допомоги.

Звернення благодійних фондів та організацій, на адресу яких було оформлено гуманітарну допомогу, що містили б негативні відгуки стосовно реалізації положень Постанови, не надходили.

Проведений аналіз результативності Постанови свідчить про доцільність її подальшого застосування. 

 

В.о. Голови                                                                                            М.В. Мокляк